Klubtøj (senior)

Som medlem af Herning Badminton Klub kan du købe klubtøj til særdeles favorable priser.

Vi har en aftale med et af verdens førende mærker, Li-Ning. Du kan derfor bestille både spilletrøje, shorts/nederdel, overtrækstrøje og overtræksbukser i lækker kvalitet og smart design. Spilletrøjer og overtrækstrøjer leveres naturligvis med HBK-logo på brystet.

Navnetryk
På spilletrøjer og overtrækstrøjer kan du mod et lille tillæg få trykt dit navn på ryggen.

Det er også muligt at få trykt "DENMARK" under dit navn.

SÅDAN BESTILLER DU KLUBTØJ

1. Opret en profil på www.li-ning.dk. Husk at vælge "Herning" under "Vælg klub" i formularen.

2. Efter login vil du se et menupunkt med titlen "Herning" i den sorte menubjælke øverst på siden. Her finder du HBK's særlige produkter til specialpriser.

3. På alle andre varer i webshoppen får du min. 30 % HBK-rabat (og samtidig modtager HBK en procentdel i bonus fra Li-Ning).

4. Eventuelt tryk på ryggen af spilletrøjer og overtrækstrøjer bestilles som tilvalg under de enkelte produkter.

Obligatorisk klubtrøje
Hvis du skal spille på et af HBK's holdturneringshold i en sæson, SKAL du som minimum anskaffe dig den nyeste klubtrøje. Klubben betaler til gengæld tilmeldingsgebyr for alle vores hold.