Klubtøj (ungdom)

Som ungdomsspiller i Herning Badminton Klub kan du købe klubtøj til særdeles favorable priser.

Vi har en aftale med et af verdens førende mærker, Li-Ning. Du kan derfor bestille både spilletrøje, shorts/nederdel, overtrækstrøje og overtræksbukser i lækker kvalitet og smart design. Spilletrøjer og overtrækstrøjer leveres naturligvis med HBK-logo på brystet.

Navnetryk
På spilletrøjer og overtrækstrøjer kan du mod et lille tillæg få trykt dit navn på ryggen (de fleste vælger at få trykt deres efternavn - men du bestemmer selv).

Det er også muligt at få trykt "DENMARK" under dit navn.

SÅDAN BESTILLER DU KLUBTØJ

1. Opret en profil på www.li-ning.dk. Husk at vælge "Herning" under "Vælg klub" i formularen.

2. Efter login vil du se et menupunkt med titlen "Herning" i den sorte menubjælke øverst på siden. Her finder du HBK's særlige produkter til specialpriser.

3. På alle andre varer i webshoppen får du min. 30 % HBK-rabat (og samtidig modtager HBK en procentdel i bonus fra Li-Ning).

4. Eventuelt tryk på ryggen af spilletrøjer og overtrækstrøjer bestilles som tilvalg under de enkelte produkter.

Obligatorisk klubtrøje
Hvis du skal spille på et af HBK's holdturneringshold i en sæson, SKAL du som minimum anskaffe dig den nyeste klubtrøje. Klubben betaler til gengæld tilmeldingsgebyr for alle vores hold.

Til individuelle turneringer bestemmer du selv, hvilken trøje du vil spille i (men vi bliver rigtig glade, når vores spillere viser klubtrøjen frem - og ikke mindst når to HBK'ere danner doublepar).