Frivillig i Fællesskab

Herning Badmintonklub er båret af et enestående fællesskab. Både på og uden for banen. Det sidste kommer ikke mindst til udtryk ved, at både spillere og forældre stiller op, når klubben har brug for hjælp, fx i forbindelse med hjemmestævner og andre arrangementer.

Værdifulde hænder
Indtægterne fra kontingenter er langt fra nok til at skabe den klub, vi alle sammen ønsker os. Derfor er vi afhængige af at skabe ekstra indtægter gennem forskellige aktiviteter. De vigtigste er:

• Servering i MCH, fx i forbindelse med koncerter, sportsevents, firmafester og lign.
  • Afgrænsede opgaver for lokale virksomheder (vi har fx pakket undertøj for ANKY)
  • Afholdelse af ungdomsstævne, Veteran-DM og lignende badmintonevents

Kontakt et medlem fra bestyrelsen, hvis du vil høre mere om, hvordan du kan blive en del af vores frivillige fællesskab.